Design Sarandia


Rakastan sinua
siinä kaikki


Tarkkasilmäiset lukijat ovat varmaankin huomanneet design Sarandian pomppineen silmiin niin toisen blogin puolella kuin tuonne sivupalkkiin ilmestyneen linkin takana. Maalaamani sisustustaulut ovatkin varmasti jo tulleet tutuiksi, mutta nyt haluaisin esitellä uudemman tuotokseni, joka syntyi toisen yrityksen puolella juhlia varten tekemäni graafisen suunnittelun viedessä mukanaan. Kutsujen, hääbingojen ja muiden juhlien paperituotteiden suunnittelun kylkeen olen nyt lanseerannut printtimalliston.

Printtimalliston tuotteisiin on kudottu elämän arkisia oivalluksia, helliä sanoja ja hetkessä elämisen taitoa - huumoria unohtamatta. Toivon näiden viestien muistuttavan elämän ihmeellisyydestä kehyksissä seinällä, jääkaapin ovessa tai lahjana rakkaalta toiselle.

Tällä hetkellä printtejä ja muita tuotteitani on mahdollista shoppailla Maker's Marketin kautta, josta löytää myös malliston kokonaisuudessaan, tai suoraan minulta lähettämällä viestiä osoitteeseen sari(a)sarandia.fi. Tilauksiin lisätään postituskulut (4,00 e).


Printti A5    8,-
Printti A4    12,-








Kiitollinen

Minä olen kiitollinen koirankarvoista mustalla paidalla
Sateenropinasta peltikatolla
Sähkökatkoksesta takan loimutessa
Kahvilasta, josta löytyi vessa
Riidasta, joka melkein heti sovittiin
Taskuparkista, joka viimein opittiin
Ikävästä, menetyksen pelosta,
oppirajoista, asuntovelasta
Olen kiitollinen siitä,
että kolikolla on aina kaksi puolta
Siitä, että minulla on niin monia,
joista saan kantaa huolta.

design Sarandia




Hääparien ja rakastavaisten suosikki Rakkauden säännöt




Sisustustauluistakaan en ole vielä luopunut. Tällä hetkellä uutta kotia etsii tämä sisustustaulu.
Hopeasade
Akryyli kankaalle
40 x 50 cm
60,-

2 kommenttia

  1. Aivan ihania kaikki, mutta erityisesti minua hymyilytti tuo Home is where my honey is. :)

    VastaaPoista